Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Η ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ

Με αφορμή τα εγκαίνεια του στρατιωτικού νοσοκομείου από τον καραμανλή στη Θεσσαλονίκη,αναφέρω ένα ωραίο περιστατικό που είχα αυτές τις μέρες σε μεγάλο νοσοκομείο στην Αθήνα.
Είχα κλείσει ένα ραντεβού με κάποιον διευθυντή κλινικής γιατρό, για να δεί τον πατέρα μου.
Το ραντεβού ήταν για τις 3.15 ,αφού μας δέχθηκε στις 4.45,έριξε μια ματιά κυριολεκτικά στον πατέρα μου στα όρθια, -κήλη - ήταν το πρόβλημα του πατέρα μου, και μας είπε συννενοηθείτε με την γραμματέα πότε να κλείσουμε ραντεβού για εισαγωγή και εγχείρηση.
Βγαίνοντας μου λέει η κοπέλα οφείλεται 100 ευρώ,αφού πλήρωσα με τις σχετικές παρατηρήσεις περί υπερβολής στη σχέση αμοιβής και προσφερόμενης υπηρεσίας μου έδωσε απόδειξη.
Εδώ είναι το ωραίο-στην απόδειξη έγραφε ¨΄για την υποστήριξη του ερευνητικού έργου της κλινικής΄΄.
Εμένα μου φαίνεται σαν φάμπρικα για να αποφεύγουν την φορολογησή τους οι μεγαλογιατροί
κάνω λάθος¨?

1 σχόλιο:

The lonenly princess είπε...

Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!Έχω ακούσει πολλά αλλά αυτό ξεπερνά κάθετι! Φίλε μου, μου άφησες ένα σχόλιο ότι γράφω ωραία.Τι να πω εγώ που ανυπομονώ για την επόμενη ανάρτησή σου; Είναι ειλικρινά υπέροχο το blog σου!

ClickComments